شنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

برلین: جوانی که برای تفریح و سرگرم کردن دوستانش وارد یک کمد شده بود با کمک پلیس از این مخمصه جان سالم به در برد.

این جوان 21 ساله به همراه دوستانش با قطار در حال مسافرت بود. او که می خواست آنها را به هیجان بیاورد در مقابل چشمان حیرت‌زده‌شان خودش را در یک کمد کوچک که ویژه نگهداری چمدان بود جا داد اما در الکترونیکی کمد بسته شد و دوستانش نتوانستند وی را از مخمصه‌ای که در آن افتاده بود، آزاد کنند. به این ترتیب ناچار با ماموران امنیتی قطار تماس گرفتند و آنها با شکستن در کمد این جوان را که از کمبود اکسیژن بیهوش شده بود از داخل کمد بیرون کشیدند.

نصیحت سارقانه

نیوجرسی: یک سارق پس از سرقت از داشبورد یک خودرو، برای مالک آن یادداشت روی شیشه چسباند. این سارق با سوء ‌‌استفاده از قفل نبودن در خودرو وارد آن شد و مدارک شناسایی و کارت‌های اعتباری مالک خودرو را که در داشبورد بود، سرقت کرد.

اما قبل از اینکه خودرو را ترک کند، یک یادداشت برای مالک خودرو نوشت و در آن به وی توصیه کرد که از این پس در خودرو‌اش را قفل کند. این جوان یادداشت را روی شیشه خودرو چسباند و از محل فرار کرد.

پس از اینکه مالک خودرو این یادداشت را روی شیشه مشاهده کرد و دریافت همه مدارکش سرقت شده است خدا را شکر کرد چون اوضاع می‌توانست از این هم بدتر شود. به گفته این مرد کم‌دقت، علاوه بر اینکه خودرو قفل نبوده، سوئیچ هم روی خودرو بوده است و سارق می‌توانسته خودرو را هم سرقت کند.

سفر با 100 وسیله

لندن: پیرزن 82 ساله سرانجام توانست با تلاش فراوان رویایی که همه عمر به دنبالش بود را محقق کند. این زن توانست در طول یک سال با 100 وسیله نقلیه مختلف سفر کند. این زن در نخستین روز سال نو با استفاده از خودروی شخصی‌اش این مسافرت عجیب را آغاز کرد.

او برای پیمودن بقیه مسیر از وسیله‌های عجیب و غریب از بالن گرفته تا خودرو حمل زباله، خودروی گشت پلیس، خودرو آتش‌نشانی و حتی جرثقیل استفاده کرد. وی در پایان سفر پر مخاطره‌اش به خبرنگاران گفت که در هر روز از سفرش مشغول تجربه کردن نوع جدیدی از وسایل حمل و نقل بوده است.

این زن قصد دارد سفر دیگری را آغاز کند و در آن از 240 وسیله نقلیه متفاوت استفاده کند تا نامش برای همیشه در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شود. البته نام این زن هم‌اکنون هم در این کتاب وجود دارد زیرا رکورد مسافر بیشترین پرواز با انواع هواپیما‌ها را دارد. او قرار است در سفر آتی‌اش تانک هم براند.

انتقاد از نوع آتشین

نیویورک: 2 نوجوان تنها برای نشان دادن نفرت خود از یک نوع خودرو، آن را به آتش کشیدند. این نوجوانان تنها به این دلیل که از یک خودروی پارک شده در کنار خیابان خوششان نمی‌آمد و آن به نظرشان بسیار زشت می‌آمد خودرو  را آتش زدند.

این نوجوانان پس از دستگیری به پلیس گفتند که یکی از علائق آنها خرید خودرو است و چون خانواده‌های متمولی دارند، به راحتی هر خودرو‌یی را که بخواهند تهیه می‌کنند. آنها ادامه دادند: برخی خودرو‌ها واقعا زشت هستند و ما دوست نداریم آنها در شهر تردد کنند.

به گفته پلیس، این نوجوانان تنها ظاهر نه چندان خوشایند خودرو را بهانه‌ای برای به آتش‌کشیدن آن توصیف کرده‌اند. البته  آنها به علت این ناراحتی از خودرو‌های زشت هم‌اکنون در انتظار رای دادگاه به سر می‌برند و احتمالا به کار اجباری محکوم خواهند شد.

کد خبر 85774

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز